تعمیر جاروبرقی در تهران

  • مرکز تخصصی عیب یابی، سرویس و تعمیرات جاروبرقی در محل
  • دارای بیش از 100 متخصص و تعمیرکار باتجربه جاروبرقی در تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و فابریک
  • تضمین کیفیت و گارانتی خدمات
  • تعمیر انواع جاروبرقی قدیمی و جدید

جهت دریافت خدمات درخواست خود را آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر جاروبرقی در محل

برندهای تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تهران

چرا تعمیر جاروبرقی را به تکنو پشتیبان بسپاریم؟

سرعت در ارائه خدمات

شرکت تکنو پشتیبان در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار جاروبرقی حرفه ای، با تجربه و متخصص دارد و پس از تماس شما در همان روز تعمیرکار منطقه خودتان به محل اعزام می شود.

منصفانه ترین قیمت

ما منصفانه ترین نرخ تعمیر لوازم خانگی را در بین رقبا داریم! تمامی هزینه های دریافتی از شما در انتهای کار، طبق نرخ مصوب و تحت نظارت کامل این شرکت از شما دریافت می گردد.

نیروی متخصص و باتجربه

تمامی تکنسین های این مجموعه دوره دیده و متخصص هستند و به صورت میانگین دارای حداقل 10 سال سابقه کار، ما برای هر برند نیروی متخصص همان برند را به محل اعزام می کنیم.

گارانتی خدمات

در تکنو پشتیبان بر خلاف دیگر شرکتها خدمات تعمیر جاروبرقی در محل شامل گارانتی می شود و در صورتی که خرابی تکرار شود جهت رفع مشکل هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

چه موقع نیاز به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی داریم؟

اگر جاروبرقی شما از کار افتاده یا خراب شده و مشکلات جدی مثل موارد زیر دارد حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا پس از عیب یابی مشکل را به صورت کامل رفع نماید.

  • موتور جاروبرقی سوخته
  • مکش جارو ضعیف شده
  • جای لوله خرطومی شکسته است
  • جارو خاک پس می دهد
  • سیم جمع کن خراب شده
  • سیم برق قطع و وصلی دارد
  • جارو در حال کار خاموش می شود
  • کالکتور دستگاه خراب شده
  • دکمه دستگاه گیر کرده
  • اتصالات یا بدنه جارو شکسته است
  • موتور صدای زیاد یا غیر عادی دارد
  • جاروبرقی روشن نمی شود
info

توجه: تمامی خدمات نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی نیاز به تعمیرکار متخصص و باتجربه دارد، پیشنهاد می کنیم از انجام آن توسط افراد غیر حرفه ای خودداری کنید.

خدمات تعمیر جاروبرقی در محل

جاروبرقی از ضروری ترین وسایل در منزل می باشد و به همین دلیل در رفع خرابی آن زمان اهمیت زیادی دارد. ترافیک سنگین در سطح شهر، نداشتن زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ها و پراکنده بودن آنها در مناطق مختلف همگی از چالش های پیش رو برای رفع عیب این لوازم به شمار می روند. بدون شک در این شرایط هیچ چیز به اندازه خدمات تعمیر جاروبرقی در تهران در منزل و محل کار نمی تواند با این چالش ها مواجه شود. تکنوپشتیبان از ابتدای فعالیت خود با استقرار تعمیرکاران سیار در مناطق مختلف بلافاصله پس از تماس مشتری آنها را به محل اعزام می کند.
شما می توانید جهت رفع هر یک از مشکلات ذکر شده در زیر و تعمیر جاروبرقی قدیمی و جدید ایرانی و خارجی خود در منزل با ما تماس بگیرید.

  • سرویس جاروبرقی
  • تعویض کالکتور جاروبرقی
  • تعویض پروانه متغیر و ثابت جاروبرقی
  • تعویض موتور جاروبرقی
  • تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  • تعویض بالشتک و ذغال جاروبرقی
  • تعویض و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
  • تعمیر یا تعویض موتور جاروبرقی

جاروبرقی شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از تکنسین‌های متخصص تعمیرات جاروبرقی تکنوپشتیبان کمک بگیرید.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی در تهران تضمینی

تخصص و مهارت بالای تعمیرکاران و استفاده از قطعات اصلی و فابریک باعث میشود تمام خدمات تکنوپشتیبان به صورت تضمینی ارائه شود. تعمیرات جاروبرقی در تهران به صورت تضمینی در این مجموعه به این صورت است که اگر مجدد در بازه زمانی مشخص شده همان خرابی رخ دهد، تعمیرکار بدون دریافت دستمزد و هزینه، عیب یابی و تعمیر را انجام می دهد. لذا می توانید با خیال آسوده از خدمات این مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت خرابی های مجدد آنها نداشته باشید.

تعمیرات جاروبرقی در تهران با قطعات اصلی

با توجه به اینکه هر یک از برندهای جاروبرقی قطعات منحصر به فردی را در محصولات خود به کار میبرند، به همین دلیل در تعمیر و عیب یابی باید به این مسئله مهم توجه شود. عدم توجه به این موضوع مهم باعث میشود در بازه های زمانی کوتاه هزینه زیادی را برای تعمیرات جاروبرقی بپردازید. با توجه به اینکه تکنوپشتیبان نمایندگی برندهای ایرانی و خارجی شناخته شده می باشد، به همین دلیل تمام تعمیرات را با قطعات اصلی و فابریک انجام می دهد. علاوه بر تعمیر با قطعات اصلی، در این مجموعه امکان ثبت سفارش قطعه به صورت جدا برای مشتریان فراهم شده است. کافیست سفارش خود را بر روی سایت ثبت کنید و قطعه مورد نظر را در کمترین زمان دریافت نمایید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی در سال 1402

شرح خدماتقیمت به تومان
هزینه سرویس جاروبرقی95/000 الی 185/000
هزینه تعویض بلبرینگ جارو برقی90/000 الی 195/000
هزینه تعویض کلکتور جاروبرقی20/000 الی 85/000
هزینه تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی95/000 الی 250/000
هزینه تعویض پروانه جاروبرقی50/000 الی 95/000
هزینه تعویض ذغال جاروبرقی50/000 الی 85/000
هزینه تعویض بوش جاروبرقی همراه با تراشکاری30/000 الی 70/000
هزینه تعویض بالشتک جاروبرقی25/000 الی 85/000
هزینه تعویض سیم جمع کن جاروبرقی130/000 الی 600/000
هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی75/000 الی 155/000
هزینه تعویض موتور جاروبرقی155/000 الی 450/000
هزینه کارشناسی و عیب یابی جاروبرقی50/000
ایاب و ذهاب35/000

تعرفه خدمات و هزینه تعمیرات جاروبرقی در مجموعه تکنوپشتیبان کاملا شفاف و مشخص است. اجرت تعمیرات جاروبرقی در جدول بالا کمی متناوب است و دلیل این شناور بودن قیمت ها موارد زیر است:

  1. مدت زمان باقی مانده از گارانتی خدمات جاروبرقی هزینه تعمیر را تحت شعاع قرار میدهد.
  2. استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه در تعمیرات جاروبرقی شما هزینه خدمات را تحت شعاع قرار میدهد.
  3. برند جاروبرقی شما روی قیمت تعمیرات تاثیر گذار است.
  4. تکنولوژی و پیچیدگی به کار رفته در جاروبرقی شما تعرفه قیمت خدمات را تغییر میدهد.
info

توجه: هزینه های تعمیرات که در جدول بالا ذکر شده اند اجرت تعمیرکار و تکنسین می باشد و قیمت قطعات تعویضی به این مبالغ افزوده خواهد شد.

سوالات متداول شما در خصوص تعمیرات جاروبرقی

  1. درخواست نصب، سرویس یا تعمیرات جاروبرقی به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت می شود.
  2. کارشناس ما با در نظر گرفتن نوع و برند دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن شما، درخواست را به نزدیکترین تعمیرکار واجد شرایط ارسال می کند.
  3. در همان روز تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس گرفته و در زمان مورد نظر شما جهت عیب یابی و رفع اشکال به محل مراجعه می نماید.
  4. پس از انجام کار و رفع مشکل هزینه از شما دریافت می شود.

در زمان سرویس جاروبرقی اگر نیاز به تعویض قطعه باشد توسط سرویس کاران ما با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می شود. تمامی قطعات، سیم کشی و عملکرد موتور مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

نکته: سرویس جاروبرقی اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی مانند جمع شدن خاک درون موتور، کثیف شدن و گرفتگی فیلترهای داخلی، پارگی و قطع و وصلی سیم برق، خراب شدن کلید روشن و خاموش و درجه تنظیم دور موتور و… پس از عیب یابی رفع شود جاروی شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی در تکنوپشتیبان کاملا شفاف و جدول بندی شده می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به جدول هزینه های تعمیر در همین صفحه مراجعه فرمایید…

در درجه اول جابجایی جاروبرقی مشکل و پر هزینه است، همچنین ممکن است در هنگام حمل به تعمیرگاه به جارو ضربه خورده و آسیب ببیند. به همین دلیل تعمیرات در منزل فراگیر شده و شرکتهای بزرگ مثل تکنو پشتیبان در مناطق مختلف تهران نمایندگی و تعمیرکار دارند تا ارائه سرویس به مشتریان در محل (منزل و محل کار) در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

مهم نیست جاروی شما از نوع ایستاده باشد یا خوابیده، صنعتی باشد یا خانگی، داخلی باشد یا خارجی، ما در تکنوپشتیبان تعمیرات تمامی مدلهای جاروبرقی صنعتی و خانگی خارجی و ایرانی را در محل و منزل شما انجام می دهیم.

زمان مراجعه تعمیرکار توسط شما مشخص می شود!
تعمیرکار قبل از مراجعه به محل با شما تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات تکمیلی و تخمین مدت زمان لازم جهت رفع اشکال در مورد زمان مراجعه از شما کسب تکلیف می کند.

خیر، معمولا چنین اتفاقی نمی افتد اما چنانچه مشخص شود خرابی به صورت کامل توسط تعمیرکار ما رفع نشده و مجددا تکرار شود، تعمیرکار موظف است بار دوم بدون دریافت هیچ هزینه ای دستگاه را رفع اشکال نماید.

تکنو پشتیبان نمایندگی خدمات پس از فروش بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی تولید کننده جاروبرقی را دریافت کرده و به جهت رفاه حال مشتریان تامین قطعات اصلی و فابریک مورد نیاز در هنگام تعمیر را بعهده گرفته است.
شما نیز می توانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد صحیح این قطعات به شما نخواهد داد و دستگاه تعمیر شده به هیچ عنوان گارانتی خدمات دریافت نمی کند.

بله اولویت ما تعمیر قطعات جاروبرقی شماست تا هزینه تعمیرات کاهش یابد و تا جایی که امکان دارد قطعات فابریک تعویض نشوند. برخی از قطعات جارو که ما تعمیر می کنیم عبارتند از:

  • سیم جمع کن
  • دکمه ها و بورد پنل
  • دکنه های کنترل روی دسته جارو
  • چرخ ها
  • چشمی در جاروهای اتوماتیک

پاسخ سوال خود را در این لیست نیافتید؟

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خود با کارشناسان ما تماس برقرار کنید

برای تعمیر جاروبرقی در محل چه مراحلی طی می شود؟

filter_1

ثبت درخواست

درخواست سرویس و یا تعمیرات جاروبرقی خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت نمایید.

filter_2

ارجاء به متخصص

با توجه به برند جاروبرقی شما و نوع خرابی، درخواست شما به نزدیکترین تعمیرکار به محل ارجاء داده می شود.

filter_3

هماهنگی

تعمیرکار جهت هماهنگی زمان حضور در محل و رفع اشکال دستگاه با شما تماس برقرار می کند.

filter_4

ارائه خدمات

پس از رفع اشکال و تست دستگاه، فاکتور خدمات به شما ارائه شده و هزینه تعمیرات و قطعات دریافت می شود.

کار را به کاردان بسپارید!

شما می توانید به صورت آنلاین و تلفنی درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید و یا جهت مشاوره رایگان با کارشناسان تکنو پشتیبان تماس برقرار کنید.

نمایندگیهای تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس،…
تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان…
تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب،…
تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس،…

مطالب آموزشی تعمیرات جاروبرقی

5/5 - (امتیاز 4)

33 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • زهره اکبری
    اسفند 6, 1400 6:25 ب.ظ

    سلام . خسته نباشید.
    جاروبرقی سامسونگ وقتی روشن هست بعد از حدود ده دقیه یه ربع خودبه خود خاموش میشه دلیلش چیه میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام
      دلایل زیادی برای این مشکل وجود داره از قبیل داغ شدن بیش از اندازه موتور بدلیل روشن بودن بیش از اندازه جارو، علاوه براین، ممکنه اتصالات داخلی دچار اشکل شده باشن، کابل دستگاه دچر قطعی شده باشه و .. برای رفع مشکل لازمه جاروبرقی توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی بشه.

      پاسخ
  • سلام روز بخیر. جارو برقی دوو داریم یه مدتیه خاک می زنه بیرون چرا این اتفاق می افته؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ابتدا بررسی کنید که آیا کیسه جاروبرقی پر شده یا خیر؟ علاوه بر این ممکنه کیسه به درستی در جای خودش قرار نگرفته باشه و به همین دلیل جاروبرقی خاک میده. موارد دیگه ای همچون مسدود شدن لوله جاروبرقی، کثیف یا خراب بودن فیلتر و شکستگی بدنه نیز ممکنه در بروز این مشکل نقش داشته باشن

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    تغییر در مکش جارو برقی چه دلیلی داره حس می کنم خیلی کم شده و رفع مشکلش چقدر هزینه داره؟

    پاسخ
    • سلام
      بهترین کار خالی کردن کیسه جاروبرقی و تمیز کردن لوله خرطومی و سایر لوله های جاروبرقی هست. در برخی از مواقع خرابی موتور هم باعث کم شدن مکش میشه

      پاسخ
  • سلام وقتی جارو برقی صدای زیادی داره نیاز به تعویض قطعات دداره؟

    پاسخ
    • سلام، سرکار خانم باید علت صدای جاروی شما بررسی بشه تا بشه فهمید نیاز به تعویض قطعه هست یا خیر ولی در حالت کلی دلایل زیر باعث افزایش صدای جاروبرقی میشه:
      1 – خرابی بلبرینگ ها
      2 – شکستگی پروانه موتور
      3 – ورود جسم خارجی به داخل موتور
      4 – خرابی کلکتور
      5 – خروج موتور از داخل قاب جاروبرقی
      6 – شکستگی قاب جاروبرقی
      7 – پر شدن پاکت جاروبرقی

      پاسخ
  • سلام جارو برقی ال جی داریم مکش نداره از چی این اتفاق پیش میاد؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      اصلی ترین دلیل برای این مشکل، پر بودن کیسه جاروبرقی یا مسدود شدن لوله ها هست و براحتی قابل رفع هستن. در برخی از مواقع وجود اشکال در موتور دلیل کم شدن مکش هست که توسط تعمیرکار باید بررسی بشه.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید جارو برقی در حال کار کردن یهو خاموش میشه مخصوصا زمانی که روی دور تند هست چرا اینطوری میشه؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      بهتره بعد از چند دقیقه استفاده به جاروبرقی فرصت بدین تا خنک بشه. داغ شدن بیش از اندزه دستگاه دلیل اصلی خاموشی هست. علاوه براین، اشکالات فنی در موتور و برد نیز در برخی از مواقع میتونه دلیل این مشکل باشه

      پاسخ
  • سلام
    خسته نباشی
    تعمیرات جارو برقی در محل دارید؟ جاروبرقی خاک می زنه بیرون

    پاسخ
  • سلام مکش جارو برقی کم شده چکار باید بکنیم؟ لوله ها تمیز هستن و کیسه خالی

    پاسخ
  • دارابییان
    خرداد 1, 1402 8:51 ق.ظ

    سلام. علت کم شدن قدرت مکش جاروبرقی چی هست؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    چرا وقتی جارو برقی رو به برق میزنیم پریز جرقه می زنه؟

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب. به چه دلیل سیم جمع کن جارو برقی جمع نمی کند و از کار افتاده است؟گاهی در حد نیم متر را جمع کرده و دوباره استپ می کند

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز.اصلی ترین دلیل برای رخ دادن این مشکل تجمع گرد و عبار در مسیر عبور سیم حاروبرقی، خرابی قطعات داخلی از قبیل قرقره، فیوز، شاخک های فلزی و ترمز می باشد

      پاسخ
  • سلام. چنانچه موتور جارو برقی بسوزد امکان تعمیر و درست کردن همون موتور وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام در صوت مهارت بالای تعمیرکار سیم پیچی داخلی موتور بررسی و تعمیر انجام میشود. در برخی از موارد اگر مشکل بیش از اندازه حاد باشد، تنها راه حل تعویض موتور است

      پاسخ
  • احسان اکبری
    تیر 25, 1402 8:32 ق.ظ

    روز بخیر و خسته نباشیدجارو برقی رو روشن کردیم بوی سوختگی داد سریع خاموشش کردیم . این مشکل چرا پیش اومده و چطور میشه برطرفش کنیم؟

    پاسخ
    • روز بخیر. ابتدا بررسی کنید که ایا کیسه جاروبرقی پر نباشه. در غیر این صورت، موارد متعددی مثل اشکال در کابل برق، خرابی موتور و سیم پیچی داخلی هم در این زمینه نقش دارند.

      پاسخ
  • سلام و عرض ادب. ممنون از خدمات خوبتون. همکارانتون برای تعمیر جارو برقی تشریف آوردن و از نتیجه ی کارشون بسیار راضی هستیم. ممنون از شما

    پاسخ
  • سلام ما جاروبرقی خیلی قدیمی پاناسونیک داریم و برای تعمیر قطعاتش سخت پیدا میشه. آیا شما این برند رو تعمیر میکنین و قطعات تمام مدل ها رو دارید؟

    پاسخ
  • سینازاده
    دی 10, 1402 2:56 ب.ظ

    سلام اگه داخل جاروبرقی آب بره آیا امکان سوختن موتور وجود داره؟ پسرم با جاروبرقی کف آشپزخونه که آب ریخته رو تمیز کرده و الان ترس دارم که موتور آسیب دیده باشه چون صداش خیلی زیاد شده

    پاسخ
  • سپاهانی
    دی 25, 1402 4:25 ب.ظ

    بدنه جاروبرقی رو باز کردم تا گرد و خاک داخلش رو تمیز کنم اما به برق میزنم و روشن می کنم صدای خیلی زیادی داره؟ بنظرتون کدوم بخش و قطعه آسیب دیده که صدا تغییر کرده؟

    پاسخ
    • این احتمال وجود داره که بدنه روی درست نصب نکرده باشین و به همین خاطر صدای دستگاه زیاد شده است. بررسی کنید و اگر مشکل رفع نشد تعمیرکار باید جاروبرقی را سرویس کند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید