چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

local_offerآموزش تعمیر ماشین لباسشویی
chat0

اگر به دلایل مختلف قصد دارید فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید، لازم است بدانید که نحوه انجام این کار به برند دستگاه بستگی دارد. چون در برندهای مختلف برنامه خشک کن ماشین لباسشویی متفاوت است. با فعال کردن این برنامه مراحل شستشو و آبکشی انجام نشده و تنها با حرارت دهی و چرخش لباس خشک میشود. در این قسمت از مطالب آموزش تعمیر ماشین لباسشویی تکنوپشتیبان نحوه استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، دوو، پاکشوما، بوش و اسنوا و سایر برندها را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی

نکات مهم در استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی

تفاوتی ندارد که ماشین لباسشویی شما چه برند و مدلی دارد، در هر صورت اگر قصد دارید فقط از خشک کن لباسشویی استفاده کنید، به چند نکته باید توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • برچسب نگهداری از لباس را ابتدا بررسی کنید. برخی از لباس ها دارای بافت بسیار حساسی هستند و خشک کن می تواند به آنها آسیب وارد کند.
  • اگر امکان تنظیم سرعت چرخش و تعداد دور لباسشویی در برنامه خشک کن آن وجود دارد، این مقادیر باید با جنس لباس تناسب داشته باشند.
  • بیش از اندازه ظرفیت دستگاه لباس را در آن قرار ندهید. علاوه بر چروک شدن لباس ها در حین خشک شدن، به دستگاه نیز آسیب وارد شده و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خواهید داشت.
  • برای جلوگیری از چروک شدن لباس، بلافاصه بعد از اتمام برنامه خشک کن ماشین لباسشویی لباس ها را از دستگاه خارج کنید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم؟

هر یک از برندهای لوازم خانگی برای مدل های مختلف محصولات خود برنامه های متفاوتی را پیاده سازی کرده اند. به همین دلیل برنامه های خشک کن آنها با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال برای استفاده از برنامه خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ باید به دنبال دکمه یا برنامه rinse+spin باشید. با توجه به جنس لباس می توانید یکی از سه حالت زیر را برای خشک شدن لباس ها انتخاب کنید:

  • No spin: اتمام برنامه شستشو و آبکشی بدون شروع شدن خشک کن
  • Spin only: فعال شدن برنامه خشک کن لباسشویی سامسونگ
  • Rinse hole: خشک شدن لباس ها با چرخش مداوم و استفاده از نیروی گریز از مرکز

در صورت اختلال در عملکرد این دکمه و برنامه می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم؟

برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی کافیست برنامه spin را انتخاب کنید. با توجه به مدل دستگاه یا دکمه spin را باید بزنید یا ولوم را بچرخانید تا بر روی این برنامه قرار بگیرد. بعد از فعال شدن خشک کن حدود 12 دقیقه زمان باید صبر کنید تا نم و رطوبت لباس ها گرفته شود.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنیم؟

برای فعال کردن خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما بر اساس مدل دستگاه می توانید یکی از برنامه های dry only و spine را انتخاب کنید. برای فعال کردن این برنامه کافیست ولوم را بچرخانید تا نشانگر آن روی این کلمات قرار بگیرد.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم؟

برنامه فقط خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا مانند سایر برندها spin است. برای فعال کردن این برنامه کافیست بعد از روشن شدن دستگاه، دکمه spin را بفشارید یا نشانگر ولوم را قبل از روشن شدن دستگاه روی این علامت بگذارید. سپس می توانید سرعت چرخش را نیز تنظیم کنید. برنامه spin only نیز کاربردی مشابه همین برنامه دارد. در صورت اختلال در عملکرد این دکمه و برنامه می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم؟

برای اینکه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنید، ابتدا باید مشخص کنید که جنس لباس چیست؟ اگر لباس ها بسیار ظریف و حساس هستند و با حرارت و چرخش آسیب میبینند، برنامه Gentie Care را انتخاب کنید.
برای سایر لباس ها می توانید از برنامه spin استفاده کنید. با توجه به جنس لباس و زمانی که در اختیار دارید می توانید سرعت چرخش خشک کن را بر روی یکی از حالت های 400، 800، 1000، 1400 و spin no و hold rinse قرار دهید. در صورت اختلال در عملکرد این دکمه و برنامه می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید.

خشک کن ماشین لباسشویی بوش

برنامه خشک کن ماشین لباسشویی بوش نیز به جنس لباس ها بستگی دارد. برای لباس های حساس و ظریف برنامه خشک کن gentie care در نظر گرفته شده است. این برنامه برای لباس های ابریشمی و حریر که با حرارت دچار آسیب میشوند کاربرد دارد. برای سایر لباس های می توانید برنامه spin را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این برنامه بر اساس مدل دستگاه می توانید دما و سرعت چرخش را تنظیم کنید تا به لباس ها آسیب کمتی وارد شود.
در صورت اختلال در عملکرد این دکمه و برنامه می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

جمع بندی

بر اساس آنچه در طول متن اشاره شد، برای اینکه بتوانید فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید کافیست به دنبال دکمه یا برنامه spin یا gentie care باشید. Spin برای خشک کردن تمام لباس ها کاربرد دارد و gentie care برای خشک کردن لباس های ظریف و حساس استفاده میشود.

5/5 - (امتیاز 1)

کار را به کاردان بسپارید!

تعمیر لوازم خانگی نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم کار تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مجرب تکنو پشتیبان بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید