کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات

کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات (تمام مدلها)

کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات zerowatt اولین و بهترین راهنما برای اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه می باشد، چون هر یک از قطعات دارای کد مخصوص به خود هستند. با شناخت و اطلاع از معنای این کدهای خطا می توان خرابی های داخلی دستگاه را شناسایی و در زمان مناسب نسبت به رفع آنها اقدام کرد. برای آشنایی با ارورها و کدهای خطا ماشین ظرفشویی زیرووات در ادامه با این بخش از آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوپشتیبان همراه باشید.

عیب یابی و رفع کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات

عیب یابی و رفع کدهای خطای ماشین ظرفشویی زیرووات نیاز به تجربه و آشنایی با خطاهای این دستگاه دارد. پیشنهاد میکنیم این کار را به تکنسین های ما بسپارید تا با هزینه اندک خطاهای ماشین ظرفشویی شما را رفع نماییم.

02157428

کد خطا ED-E15 ماشین ظرفشویی زیرووات

کدهای خطا ماشین ظرفشویی زیرووات برخی براحتی قابل حل بوده و نیاز به تعمیر تخصصی ندارد، اما ارور ED-E15 اهمیت زیادی دارد و باید جدی گرفته شود. این ارور به معنای اشکال و خرابی در برد الکتریکی می باشد و به همین دلیل باید به صورت تخصصی توسط فرد ماهر در تعمیر ماشین ظرفشویی بررسی شود. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه، به محض مشاهده این ارور ظرفشویی را از برق جدا کنید و با تعمیرکاران ما در تکنوپشتیبان تماس بگیرید.

کد خطا E2 ماشین ظرفشویی زیرووات

از دیگر کدهای خطا ظرفشویی زیرووات zerowatt  می توان به ارور e2 اشاره کرد که در اغلب مواقع نشان دهنده اشکال در پمپ تخلیه است. بررسی کنید که آیا پمپ تخلیه بدرستی کار می کند یا خیر؟ علاوه براین، اشکال در هیدرواستات و برد نیز می توانند دلایل دیگری برای بروز این مشکل به شمار روند. در صورت خرابی برد و هیدرواستات بهتر است دستگاه را از برق بکشید و با ما در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات تکنوپشتیبان تماس بگیرید.

ارور E3 ماشین ظرفشویی زیرووات

در اغلب مواقع در صورت تخلیه نادرست دستگاه همزمان ارور e3 روی پنل ماشین ظرفشویی زیرووات نمایش داده میشود. برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه و سیم کشی آن بررسی و عیب یابی شود.

ارور E4 ماشین ظرفشویی زیرووات

یکی از رایج ترین کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات، ارور e4 می باشد. این ارور یعنی دستگاه بدرستی نمی تواند آبگیری کند. برای رفع مشکل موارد زیر را انجام دهید:

  • بررسی کنید که آیا آب ساختمان وصل است یا خیر؟
  • در صورت وصل بودن آب ساختمان، شیر برقی باید عیب یابی و در صورت خرابی با قطعه سالم تعویض شود.
  • در برخی از مواقع خرابی برد نیز می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

کد خطای E5 ظرفشویی زیرووات

ارور e5 ماشین ظرفشویی زیرووات در صورتی بروز می کند که آب داخل دستگاه بیش از اندازه داغ شده باشد. در این صورت به احتمال زیاد ترمیستور خراب است و باید تعویض شود.

کد خطای E6C ظرفشویی زیرووات

کد خطای e6c نشان دهنده اشکال نرم افزاری در دستگاه است. با برنامه ریزی مجدد برنامه eeprom برد که پاک شده است را نصب کنید. در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با تعمیرکاران ما در تکنوپشتیبان تماس بگیرید.

ارور E7 ماشین ظرفشویی زیرووات

کد خطای e7 ماشین ظرفشویی زیرووات نشان دهنده عدم تخلیه صحیح دستگاه می باشد. در بسیاری از مواقع ارتباط پمپ تخلیه و برد قطع شده و به همین دلیل فرمان تخلیه به درستی ارسال نمیشود. برای رفع مشکل باید سیم کشی بین این دو قطعه بررسی و اشکالات برطرف شود. توجه داشته باشید که در برخی از مواقع برد اصلی دستگاه دارای اشکال بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد.

کد خطا EH-E16 ظرفشویی زیرووات

هیدرواستات از قطعات بسیار مهم در ماشین ظرفشویی می باشد که سطح آب درون دستگاه را تنظیم می کند. در صورت خراب شدن این قطعه، مقدار آب ورودی به داخل دستگاه با اختلال مواجه شده و به همین دلیل با ارور EH-E16 ظرفشویی زیرووات نمایش داده میشود. در این شرایط باید هیدرواستات بررسی و تعویض شود.

کد خطای EI-E17 ماشین ظرفشویی zerowatt

المنت از قطعات مهم برای گرم کردن آب ظرفشویی می باشد و در صورت خراب شدن آن، آب سرد خواهد بود. کد خطای EI-E17 در ماشین ظرفشویی زیرووات نشان دهنده خراب بودن المنت یا میکروسوئیچ های آن می باشد و باید توسط تعمیرکار عیب یابی و تعمیر شوند.

ارور EL-E18 ظرفشویی زیرووات

در صورت خراب بودن هیدرواستات ممکن است میزان آب ورودی به داخل دستگاه به درستی تشخیص داده نشود. اگر آب بیشتر از مقدار استاندارد وارد مخزن شود، ارور el-e18 روی دستگاه نمایش داده میشود و لازم است علاوه بر هیدرواستات، برد نیز عیب یابی شود.

کد خطا E8 ماشین ظرفشویی زیرووات

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی زیرووات که اهمیت زیادی دارد، کد خطا e8 می باشد. این ارور نشان دهنده خراب شده رله برد الکتریکی می باشد و به همین دلیل باید توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی شود. در صورت مواجه شدن با این قبیل کدهای خطا، بلافاصله دستگاه را از برق جدا نموده و با تعمیرکار تماس بگیرید. چون برد مانند مغز دستگاه عمل می کند و خرابی آن خسارت زیادی را به همراه دارد.

کد خطای E9 ظرفشویی زیرووات

ارور e9 ماشین ظرفشویی زیرووات به معنای وجود اشکال و خرابی در سنسور لجن می باشد. در صورت خراب بودن این قطعه باید با سنسور سالم تعویض شود.

ارور ED-E10 ماشین ظرفشویی zerowatt

ارور ED-E10 ظرفشویی زیرووات نیز مانند E6C نشان دهنده در دسترس نبودن برنامه EEPROM است. با نصب و برنامه ریزی مجدد می توان این خطا را برطرف کرد.

ارور E12 ظرفشویی زیرووات

در برخی از مدل های ظرفشویی زیرووات، خرابی در پمپ تخلیه با ارور E12 نمایش داده میشود. علاوه بر خرابی پمپ تخلیه، اشکال در برد الکتریکی نیز می تواند منجر به بروز این خطا شود.

کد خطا ED-E15 ظرفشویی زیرووات

کد خطای ED-E15 در ماشین های ظرفشویی زیرووات zerowatt در صورتی بروز می کند که فشار شکن آبفشار دچار اشکال شده باشد. سنسور آبفشار را بررسی و در صورت وجود اشکال آن را تعویض کنید.

کد خطای EF-E14 ماشین ظرفشویی زیرووات

در صورت مواجه شدن با کد خطای EF-E14 ظرفشویی زیرووات، ابتدا المنت را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

5/5 - (امتیاز 2)

کار را به کاردان بسپارید!

تعمیر لوازم خانگی نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم کار تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مجرب تکنو پشتیبان بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید