کدهای خطا و ارورهای یخچال و ساید بای ساید بلومبرگ

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید بلومبرگ (تمام مدلها)

ارورهای یخچال ساید بای ساید بلومبرگ شامل 10 کد خطا بوده و هر یک دارای معنا و مفهوم خاصی بوده و خراب بودن قطعات داخلی دستگاه را نشان می دهند. با توجه به پیچیده بودن سیستم داخلی این دستگاه ها و تفاوت هایی که در محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف وجود دارد، لذا پیشنهاد می کنیم رفع هر یک از این کد های خطا را به تیم های حرفه ای در زمینه تعمیر ساید بای ساید بسپارید. تکنوپشتیبان در ادامه به اصلی ترین کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید بلومبرگ مدل های مختلف آن اشاره خواهد داشت.

ارورهای ساید بلومبرگ

از رایج ترین و اصلی ترین کدهای خطا که بر روی صفحه نمایش یخچال های ساید بلومبرگ نمایش داده میشود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارور E0 ساید بلومبرگ

این کد خطا نشان دهنده عدم اتومات شدن یخچال می باشد. همان طور که در بخش آموزش تعمیر یخچال فریزر اشاره شد، دلایل زیادی برای یکسره شدن موتور یخچال ها وجود دارد. به همین دلیل لازم است رفع این کد خطا را به تیم های حرفه ای در زمینه بسپارید تا با بررسی موارد مختلف در نهایت علت اصلی را شناسایی و برطرف نمایند.

کد خطا E1 یخچال ساید بلومبرگ

کد خطا E1 نشان دهنده وجود خرابی در سنسور اواپراتور فریزر می باشد. با استفاده از اهم سنج لازم است ابتدا میزان مقاومت سنسور اندازه گیری شده و در صورت وجود خرابی در حسگر، با قطعه سالم جایگزین گردد. علاوه براین، مواردی از قبیل وجود اختلال در برد اصلی نیز می تواند در بروز این گروه از ارورهای ساید بلومبرگ نقش داشته باشد. بررسی برد اصلی دستگاه را بهتر است به افراد حرفه ای در زمینه تعمیر ساید بای ساید بلومبرگ بسپارید.

ارور E2 ساید بای ساید بلومبرگ

هرگونه خرابی و اختلال در سنسور اواپراتور یخچال منجر به بروز این کد خطا میشود. برای رفع این گروه از ارورهای ساید بلومبرگ لازم است مانند موارد قبل، علاوه بر سنسور، برد اصلی نیز بررسی شود. توجه داشته باشید که سنسور اواپراتور نقش بسیار مهمی در عمل تبرید و خنک سازی بخش یخچال داشته و باعث میشود تا فن یخچال حدود 40 دقیقه کار کند تا داخل کابین سرد و خنک شود.

ارور E3 یخچال بلومبرگ

خرابی و اختلال در سنسور دمای کابین یخچال و اشکال در مدار برد اصلی هر دو می توانند به عنوان دلیل بروز کد خطا E3 در نظر گرفته شوند. برطرف شدن این کد خطا مانند موارد قبل می باشد.

کد خطا E4 یخچال ساید بلومبرگ

تمام یخچال های ساید بلومبرگ دارای سیستم دیفراست و برفک زدایی خودکار می باشند. انجام این عمل توسط قطعات داخلی متعدد از قبیل هیتر دیفراست انجام میشود. در صورت وجود اشکال در این قطعات کد خطا E4 بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهد شد. برای رفع ارور تنها راه حل تعویض هیتر دیفراست می باشد.

کد خطا E8 یخچال ساید بلومبرگ

یکی از رایج ترین ارورهای یخچال بلومبرگ کد خطا E8 می باشد که در صورت وجود اشکال در سیستم یخساز روی صفحه نمایش داده میشود. با توجه به اینکه بررسی و عیب یابی یخ ساز کاملا تخصصی می باشد، لذا پیشنهاد می کنیم از تعمیر بدون مهارت آن خودداری نموده و با افراد با تجربه در این زمینه تعمیر یخچال فریزر و ساید تماس بگیرید.

کد خطا E9 یخچال ساید بلومبرگ

یکی از جدی ترین ارورهای ساید بلومبرگ، کد خطا E9 می باشد که خراب بودن موتور یخساز دستگاه را نشان می دهد. برای رفع این کد خطا ابتدا یخساز را ریست نموده و در صورت عدم حذف خطا، موتور یخساز را تعمیر یا تعویض کنید.

ارور E10 یخچال بلومبرگ

این کد خطا نشان دهنده خرابی سنسور هوای فلکسی زون ساید بای ساید می باشد. سنسور را بررسی و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

کد خطا E11 یخچال ساید بلومبرگ

هر گونه خطا و خرابی در سنسور اواپراتور فلکسی زون دستگاه می تواند منجر به نمایش کد خطا E11 گردد. لازم به ذکر است که نقش این سنسور در فلکسی زون یخچال های ساید بلومبرگ، روشن کردن هیتر دیفرسات به مدت 25 دقیقه برای برفک زدایی می باشد.

کد خطا E12 یخچال ساید بلومبرگ

وجود خرابی و اختلال در هیتر دیفراست قسمت فلکسی در ساید بلومبرگ با کد خطا E12 نمایش داده میشود. برای رفع کد خطا لازم است سنسور تعویض گردد.

رفع ارورهای ساید بلومبرگ

با توجه به اینکه دسترسی به سنسورها و قطعات داخلی ساید باید ساید بلومبرگ و سایر برندها کمی پیچیده و سخت می باشد، لذا پیشنهاد می کنیم برای رفع هر گونه از کدهای خطا این دستگاه با تیم های تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

5/5 - (امتیاز 2)

کار را به کاردان بسپارید!

تعمیر لوازم خانگی نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم کار تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مجرب تکنو پشتیبان بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید