کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال

کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال

local_offerآموزش تعمیر مایکروفر
chat0

کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال Admiral اطلاعاتی هستند که سیستم داخلی دستگاه درباره وضعیت هر یک از قطعات و مشکلات موجود در آنها در اختیارتان قرار می دهد. در واقع این کدهای خطا نوعی راهنما هستند که از طریق برنامه ریزی های انجام شده در سیستم داخلی و سنسورهای تعبیه شده در دستگاه عمل میکنند. به همین دلیل می توان از آنها تنها برای اطلاع از علت خرابی استفاده کرد و رفع آن نیاز به تخصص دارد. در این بخش از مطالب آموزش تعمیر مایکروفر تکنوپشتیبان لیست کامل ارورها و کدهای خطا مایکروویو آدمیرال را بررسی و نحوه رفع آنها را ارائه خواهیم داد.

عیب یابی و رفع کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال

عیب یابی و رفع کدهای خطای مایکروفر آدمیرال نیاز به تجربه و آشنایی با خطاهای این دستگاه دارد. پیشنهاد میکنیم این کار را به تکنسین های ما بسپارید تا با هزینه اندک خطاهای مایکروفر شما را رفع نماییم.

02157428

کد خطا F0 مایکروفر آدمیرال

با گذشت زمان و استفاده نادرست از مایکروفر، ممکن است کد خطای f0 را روی صفحه آن مشاهده کنید. این ارور نشان دهنده گیر کردن یکی از دکمه های روی پنل می باشد. برای رفع آن ابتدا بررسی کنید که آیا واقعا کلید روی پنل گیر کرده است یا خیر؟ اگر هیچ یک از کلیدها روی پنل گیر نکرده باشند، ممکن است صفحه پشت پنل دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر مایکروفر توسط متخصص دارد.

ارور F1 مایکروفر آدمیرال

از دیگر کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال می توان به f1 اشاره کرد. این ارور نیز مانند خطای f0 نشان دهنده وجود اشکال در پنل لمسی دستگاه است. به دلایل مختلف ممکن است پد لمسی دچار خرابی شده باشد و تنها را تعویض آن است. البته در بعضی از مواقع ممکن است ساعت دچار اشکال شده باشد و نیاز به تعویض دارد.

کد خطای F2 در مایکروویو آدمیرال

بالا رفتن بیش از اندازه دمای مایکروفر آسیب های جدی را به قطعات داخلی آن وارد می کند و به همین دلیل در این شرایط به عنوان هشدار کد خطای f2 روی صفحه نمایش داده میشود. این ارور نشان دهنده وجود اشکال و خرابی در رله و سنسور می باشد. در صورت مشاهده این ارور بلافاصله دستگاه را از برق جدا نموده و اجازه دهید تا کاملا سرد شود. سپس با نمایندگی آدمیرال تماس بگیرید تا تعمیرات مورد نیاز را تعمیرکار انجام دهد.

ارور F3 در مایکروفر آدمیرال

یکی دیگر از ارورهای مایکروویو آدمیرال f3 می باشد که نشان دهنده خراب شدن سنسور حرارتی است. در حالت کلی هرگونه اشکال در سنسور حرارتی از قبیل اتصال کوتاه داشتن در آن با این ارور نمایش داده میشود. علاوه براین، اشکالات در سنسور مهار نیز در بروز کد خطای f3 در مایکروفر ناسیونال نقش دارند. برای رفع ارور لازم است هر دو سنسور مهار و حرارتی بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

کد خطای F4 مایکروفر آدمیرال

در صورت مشاهده کد خطای f4 در مایکروفر آدمیرال ابتدا باید بررسی کنید که آیا سنسور دما سالم است یا خیر؟ آیا سنسور دما دچار اتصال کوتاه نشده است؟ در صورت وجود اشکال در سنسورها و سیم کشی آنها باید تعمیرات توسط تیم های تعمیر لوازم خانگی انجام شود.

کد خطا F5 در مایکروفر آدمیرال

یکی از مهم ترین کدهای خطا و ارورهای مایکروفر آدمیرال، ارور f5 می باشد که نشان دهنده وجود اشکال در سخت افزار است. بررسی و عیب یابی این ارور نیاز به تخصص داشته و لازم است توسط نمایندگی تعمیرات انجام شود.

ارور F7 مایکروویو آدمیرال

در برخی از مدل های مایکروفر آدمیرال، خرابی در پد لمسی و گیر کردن دکمه های روی صفحه کلید با ارور f7 نمایش داده میشود. کثیف شدن جداره اطراف دکمه ها ممکن است باعث گیر کردن دکمه ها شود. علاوه براین، غشای پشت پد لمسی نیز ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی شده و باید دستگاه باز و تعمیرات انجام شود.

کد خطای F8 مایکروفر آدمیرال

در صورت مشاهده ارور f8 در مایکروویو آدمیرال ابتدا بررسی کنید که آیا ساعت درست عمل می کند یا خیر؟ در بسیاری از مواقع خراب بودن ساعت با ارور f8 نمایش داده میشود و باید تعویض گردد.

ارور F9 مایکروفر آدمیرال

از دیگر کدهای خطا می توان به f9 اشاره کرد که نشان دهنده خراب بودن قفل درب است. این ارور در شرایطی بروز می کند که درب بسته شده و باز نمیشود. به همین دلیل لازم است قفل بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. البته ممکن است میکروسوئیچ ها نیز با اشکال مواجه شده و درب باز را به اشتباه بسته تشخیص دهنده و روی صفحه این ارور را مشاهده کنید. در صورت خراب بودن میکروسوئیچ ها باید تعویض شوند.

5/5 - (امتیاز 1)

کار را به کاردان بسپارید!

تعمیر لوازم خانگی نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم کار تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مجرب تکنو پشتیبان بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید