کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان (تمام مدلها)

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان را می توان با توجه به مدل دستگاه به دو گروه کلی تقسیم بندی کرد. گروه اول ارورهای مربوط به یخچال های معمولی و فریز تک بوده و بخش بعدی در یخچال فریزرهای دوقلو سیلوان نمایش داده میشوند. این ارورها تنوع زیادی نداشته و به 3 مورد در هر مدل خلاصه میشود. برای آشنایی با ارورها و کدهای خطای یخچال فریزر سیلوان و نحوه رفع آنها در این بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر تکنوپشتیبان با ما همراه باشید.

عیب یابی و رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان

عیب یابی و رفع کدهای خطای یخچال فریزر سیلوان نیاز به تجربه و آشنایی با خطاهای این دستگاه دارد. پیشنهاد میکنیم این کار را به تکنسین های ما بسپارید تا با هزینه اندک خطاهای یخچال فریزر و ساید شما را رفع نماییم.

02157428

کدهای خطا و ارورهای یخچال سیلوان

در یخچال های تک و بدون فریزر سیلوان 3 ارور و کد خطا نمایش داده میشود که عبارتند از:

کد خطا D1 یخچال سیلوان

تنها کد خطا و ارور یخچال سیلوان در مدل های تک و بدون فریزر آن، ارور D1 می باشد. این ارور در شرایطی بروز می کند که سنسور دمای یخچال دچار اشکال شده باشد. ابتدا با اهم سنج میزان مقاومت سنسور را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. در برخی از مواقع ارور D1 به دلیل اشکال در برد می باشد و نیاز به تعمیر یخچال فریزر به صورت تخصصی دارد.

ارور D2 فریزر سیلوان

در فریزرهای تک سیلوان ارور D2 نشان دهنده خرابی سنسور دمایی کابین فریزر است. اتصالات سنسور را ابتدا بررسی کنید. علاوه براین، میزان مقاومت سنسور را با اهم سنج اندازه گیری و در صورت خراب بودن این قطعه، آن را تعویض کنید. در نهایت اگر سنسور سالم بود و ارور برطرف نشد، برد نیاز به تعمیر دارد.

کد خطای D3 فریزر سیلوان

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان، ارور d3 می باشد که به دلیل خرابی سنسور دیفراست رخ می دهد. این سنسور که به اواپراتور متصل است نقش مهمی در برفک زدایی دستگاه دارد و در صورت خراب شدن، ارور D3 نمایش داده میشود.
لازم به ذکر است که سنسور دیفراست متصل به اواپراتور با قطعاتی همچون ترمودیسک، برد و المنت نیز در ارتباط است. به همین دلیل لازم است تمام این قطعات نیز بررسی و عیب یابی شوند.

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر دوقلو سیلوان

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان در مدل هایی که یخچال و فریزر دوقلو هستند شامل موارد زیر می باشد:

ارور D1 یخچال فریزر سیلوان

ارور D1 در یخچال فریزر سیلوان در شرایطی بروز می کند که سنسور دمایی کابین یخچال دچار اشکال شده باشد. برای رفع این ارور ابتدا اتصالات سنسور باید بررسی شود. علاوه براین، مقاومت سنسور نیز اندازه گیری شده و در صورت نیاز با قطعه سالم باید تعویض گردد. در برخی از مواقع علت بروز کد خطای D1 یخچال فریزر سیلوان، خرابی برد الکتریکی بوده و بهتر است توسط تیم های تعمیر لوازم خانگی بررسی و عیب یابی شود.

کد خطای D2 یخچال فریزر سیلوان

از دیگر کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید سیلوان می توان به ارور D2 اشاره کرد. این ارور نشان دهنده خرابی در سنسور دمایی فریزر می باشد. توجه داشته باشید که قطعاتی همچون ترموفیوز و ترمودیسک نیز باید بررسی و عیب یابی و در صورت نیاز تعویض شوند. اگر تمام این قطعات سالم هستند و همچنان ارور روی صفحه نمایش داده میشود، برد دچار اشکال شده و باید تعمیر شود.

ارور خطای D3 یخچال فریزر سیلوان

ارور D3 یخچال فریزر سیلوان به معنای اشکال در سنسور دیفراست متصل به اواپراتور است. ابتدا این سنسور را بررسی و عیب یابی کنید. اگر قطعه سالم است، المنت، ترمودیسک و ترموفیوز نیز باید بررسی و عیب یابی شود. در نهایت اگر این قطعات سالم هستند، برد نیز باید تعمیر شود تا ارور برطرف شود.

2/5 - (امتیاز 1)

کار را به کاردان بسپارید!

تعمیر لوازم خانگی نیاز به دانش فنی و تجربه دارد. پیشنهاد می کنیم کار تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرکاران مجرب تکنو پشتیبان بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محل نصب سنسور دمای یخچال فریزر سیلوان مدل۷۰۲۳ چیست.

    پاسخ
    • سلام
      از سوال مشخصه تعمیر کار هستین. برای اینه جای سنسور دیفراست تو بدنه رو پیدا کنین میتونین همزمان با اینکه اهم سنسور رو از روی برد میگیرین رو قسمتای مختلف صفحه آب جوش بریزد همونجایی که با ریختن آب‌جوش اهم سنسور کم شد اونجا محل سنسور دیفراسته

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید